Thursday, March 14, 2013

StartStart!

Igaks juhuks ma veel väga kõvasti ei kilka, et mitte ära sõnada, aga vähemalt praegu paistab olukord lubav, lendu veel tühistatud ei ole. Hakkamegi kohe varsti lennujaama suunduma ja viimased lehvitamised siin kõigile praegu.
Üks asi vajab siiski selgitamist, nimelt on viimasel ajal pea kõik tuttavad minu käest uurinud, et mida ma kaasa võtan. No ma ei tea, minu meelest on see äärmiselt ebaoluline info, aga näib kõiki huvitavat. Naljakal kombel on sellest eriti huvitatud minu meessoost tuttavad, otsekui lootes, et ma vastan "10 cm kehapinda katvad bikiinid ja fotoka, et seda ohtralt jäädvustada, muud ei miskit" :P Igatahes, tõe huvides olgu siis asi selge: kaasa pakkisin pikad püksid, pika seeliku, lühikese seeliku, paar t-särki, bikiinid, plätud ja kleidikese. Fotoka ja päikesekreemid ka. Kogu lugu.
Aga nüüd on aeg. It´s time. Loodetavasti uued uudised homme Singapurist.

No comments:

Post a Comment