Monday, February 27, 2023

More seks than tervis 😂

Meil on nüüd blogimisega väike paus sisse jäänud, elu lihtsalt kulges omasoodu, puhkasime oma metsas, suhtlesime erinevate huvitavate inimestega, võtsime veidi napsu, tegime pikki jalutuskäike ja juba tavapäraselt polnud meil pool ajast elektrit ka, näiteks eile plaanisin blogida, aga voolu polnud terve õhtu. Teavitame, et meil seega ikka kõik kõige paremas korras.

Alustuseks kohe selle pealkirja kohta - ei me ei tegele siin aktiivse seksimisega 😂 Selle pealkirja panin seepärast, et kohtasime eile ühte Guatemala meest, kes teadis Eestit ja oskas kenasti “Terviseks” hõisata, sest ta töötab giidina ja teeb koostööd mingi Eesti reisikorraldajaga, ei mäleta hetkel, kellega just. Ja tema kilkas meile rõõmsalt ka lahkumisel“terviseks” ja lisas, et “More seks than tervis!” Prioriteedid inimesel selged 😊

Vahepeal ööbisime oma tuttavas vihmametsas Rio Dulce ja Livingstoni vahel. Kliima on ülitroopiline, igal öösel sadas öö läbi paduvihma ja päeval 30 kraadi sooja, kõik niiske ja lokkav. Puhkasime niisama oma võrkkiikedes jõe kaldal ja vaatasime elu rahulikult mööda kulgemas, õhtuti aga tutvusime paljude teiste meiesuguste ränduritega. Eile võtsime paadi lähimasse linna Livingstoni ja tegime seal mööda randa pika jalgsimatka metsas asuvate koskede juurde. See matk oli mu jaoks küll üks selle reisi parimaid elamusi, käisime läbi kohalike külade, mööda inimtühje liivarandu, kus olid ainult linnud ja lopsakas lokkav loodus, kookospalmid…nagu postkaardil. Pärast pildid ka. Kokku tuli vist mingi 18 kilomeetrit käimist.

Täna aga oli aeg sõita bussiga natuke põhja poole, Florese nimelisse linna, kuna siin on muidugi niisama ka ilus, aga siit lähme homme avastama Guatemala suurimat vaatamisväärsust Tikali, iidset maia indiaanlaste templikompleksi džunglis. Majutume ühes väga lahedas külalistemajas, mille omanik on üks eriti tore mees Oklahomast ja tema kohalik naine. Neil on siin nii nunnult asjad organiseeritud, näiteks õhtusöök tuleb paar tundi varem tellida ja siis üks kohalik külanaine Brenda kokkab ja toob kohale…me siin siis menüüst tellisime ja selle peale naine helistas sellele Brendale a la “ kuule mul siin ühed siin tellisid seda sealiha sul on seda ikka veel, et saad teha?” 😂 Brenda vastu, et jaa jaa panen panni tulele.

Hetkel nüüd siin ootamegi seda õhtusööki ja laen vahepealsest metsaelust ja meie rannamatkast mõned pildid ka. Uued uudised vast homme.

Kohtasime kohalikku lahedat tyypi, kes ehitab metsa omale kinnisvara ja peatus koos meiega meie metsamajas.

1 comment:

1. Tere, daamid ja härrad, kas vajate rahalist abi? Mina olen Susan Benson. Olen laenuandja ja ka finantskonsultant.

Kas vajate oma projekti lõpuleviimiseks ärilaenu, eralaenu, hüpoteeklaenu või laenu? Kui vastus on jaatav, soovitan teil pöörduda minu ettevõtte poole. Pakume igasuguseid laenuteenuseid, sealhulgas pika- ja lühiajalisi laene, tagatisega ja tagatiseta laene ja palju muud. Lisateabe saamiseks kirjutage meile e-posti teel: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) või saatke mulle sõnum otse WhatsAppi kaudu: +447360502110 ja saate kohe vastuse.

Laen usaldusväärselt ja pädevalt ettevõttelt on see, mida vajate oma eesmärgi saavutamiseks. Oleme kõikehõlmav finantsteenuste ettevõte ja oleme pühendunud aitama teil täita kõik teie soovid. Oleme spetsialiseerunud struktureeritud finantslahenduste pakkumisele üksikisikutele ja ettevõtetele kõige tõhusamal ja kiiremal viisil.

* Laenu saab taotleda igal ajal ja igal pool.
    * Paindlik summa – Teie otsustate, kui palju soovite laenata.
    * Kiire otsefinantseerimine – saate laenu 24 tunni jooksul pärast kinnitamist.
    * Paindlik intressimäär 3%.
    * Kõrge heakskiidu määrad
    * Paindlik tagasimakse – peate valima tagasimaksekuupäeva, kas kord nädalas, kuus või aastas 1–30 aasta jooksul.
    * Lihtne veebirakendus.
    * Isikupärastatud juhendamine ja asjatundlikkus.
    * Varjatud tasusid pole

Ärge kaotage võimalust raha puudumise tõttu. Võtke kohe ühendust minu ettevõttega, saame teid laenu andmisel aidata, sest oleme aidanud paljusid üksikisikuid ja organisatsioone, kes on kogu maailmas olnud rahalistes raskustes.

Meie laenupakkumise kohta lisateabe saamiseks saatke meile oma laenutaotlus aadressil
    E-post: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
    WhatsApp: +447360502110

Vahendajad/konsultandid/maaklerid on oodatud oma kliente tooma ja on 100% kaitstud. Täieliku usaldusega töötame koos kõigi asjaosaliste hüvanguks.