Thursday, February 6, 2014

Olematu netiyhendusega dzunglipealinn Iquitos

Hei, Olen praegu lihtsalt uskumatult kuri. Kirjutasin hullult pika jutu siia, raiskasin 2 tundi aega, ja siis crashis kogu see niigi olematu netiyhendus ja kogu mu tekst on lainud, koik lainud, mitte midagi ei salvestanud ka. Fakkadi fakk. OK, teen uuesti, aga lyhemalt, ei taha tervet paeva ka siin nikerdades mooda saata. Esmalt olulised asjad. Kersti, korvad kikki, siin on midagi sulle, marss kohe lennupiletit ostma :P Nimelt, see kena noormees siin on Carlos Enrique.
 

  Carlosel oli mulle vaike palve ja no ma olen ju nii hea sydamega, ega ma ei saa inimesele ara oelda, kui teisel abi vaja, eksole. Carlos soovib, et kui mul on vallalisi sobrannasid (voi neid, kes soovivad tema nimel vallaliseks hakata :P), siis voiksid nad koik siia Iquitosesse minu (Loe:tema) juurde tulla, tema on alati valmis. Ta tegi endast kena tutvustava video ka, aga no sellise netiyhendusega nagu siin ma mitte ei hakka isegi yritama seda yles laadida, parast FBs saate. Carlos lubas mulle iga kohale saabuva naise pealt maksta 100 USD, ega mul ongi raha vahe jargi, nii et hakake aga lennupileteid ostma, on siin seltsis segasem ja saab mu vaike pimping service business ka alguse :D Kui nyyd asjalikumalt raakida, siis lahen homme koos saksa poistega 5 paevaks sygavale dzunglisse ara ja sel ajal mul kindlasti netiyhendust pole. Muretseda pole vaja, olen lihtsalt tsivilisatsionist niivord eemal.....no kui just anakonda mind ara ei soo :P Vahepealsed para paeva olen olnud Iquitoses, nautinud vaba dzungliohkkonda, nikerdanud olematu netiyhendusega, kolanud ringi jne. Ausalt oeldes on siin selline koikeholmav vabaduse tunne, mida naudin. Igasuguseid veidraid asju kohtab ka.Naiteks on siin see dzungliturg, kus myyakse koike alates vetsupaberist ja toidust kuni kuivatatud-jahvatatud ahviajude ja inimeste kehaosadeni, lisaks igasugu veidrad droogid. Eile nagin turul, et naised vahustasid hiigelsuurtes pesukaussides mingit valget asja ja myysid seda kui magustoitu. Ma ei teadnud, mis see on, aga valimuse jargi paistis vahukoor, ja motlesin proovida. See oli hoopis toores munavalge coca colaga. Tadi vahustas toore munavalge, lisas hulka tortsu cocat ja magustoit valmis. Ma ei tahtnud loll gringo ka olla, toppisin selle endale ikka roomsa naoga sisse, aga parast iiveldas mitu tundi tagantjargi. Veel on siin yhel tadil raakiv papagoi, selline suur ja roheline nagu multikates. Pyydsin talle eesti keeles moned lollused opetada, aga ta ei paistnud vedu votvat. Kyll aga on sellega nii, et tema jargi saab vihma ennustada - papagoi muutub eriti jutukaks alati vahetult enne vihma linna joudmist. Kui on naha, et ta kukub ohtralt lobisema, on teada, et tuleb hakata kuskile sisse kobima, kuna varsti hakkab sadama. Tana linnas tulid mu juurde 2 18-aasukut juttu tegema ja palusid, et ma teeksin nende eest ara nende inglise keele kodutoo. Ma ytlesin et ok vaatame seda asja, ikka voin teha....ja siis seda kodutood nahes sain aru, miks nad 18-aastaselt ikagi veel ise sonagi ei raagi. Need ylesanded olid nagu meie 2 klassi tasemel a la tee dialoog stiilis "minu nimi on Helen, mis sinu nimi on". Pole ime, et siin inglishit raagivad ainult need, kes valismaal elanud voi tootanud. Veel tegime eile paeval Gary, Carlose ja veel yhe poisiga vaikese valjasoidu yhte dzunglibaari, mis asub joe peal keset metsa, linnast valjas, kohale saab ainult paadiga ja ainult siis, kui oled piisavalt kohalik, et seda kohta teada. Tegime olled, Carlose tutvumisvideo naistele ja naersime pisarateni. Aga homme siis metsa ara, ei mingit tsivilisatsiooni enam. Adios.

2 comments:

  1. Mõtlesin mitte su FB seinale inetusi kirjutada. Sa 5 päeva ära ja ei saa ära ka kustuda. Viks nagu sa meil oled:P
    Fakkadi fakk- tundub, et sul läheb hästi ja saad seal palju....seda asja :P
    Edu pimpimisega ja tervita Carlos Enriquet! Mul täpselt üks selline puudu... :P

    ReplyDelete
  2. See munavalgega jook suht sama meie koogelmoogeliga, coca asemel muidugi küll õlu. Ja kuna me eestlased pole raiskaja rahvas, siis munarebu läheb ka ikka sisse. See oli ühtlasi ka minu kõigi aegade esimene alkohoolne jook - algklassis vist ikka juba käisin...
    Aga uuri thitsha (hääldus) joogi kohta. Selline kääritatud jook roosa või valge, mida külades tehakse. Ei mäleta, kas sa eelmine kord seda juba proovisid. Kahju, et meie siia pilte lisada ei saa aga tegin väikese kausta kohustuslikest Peruu jookidest:
    http://sdrv.ms/LWxtZD

    ReplyDelete