Saturday, February 1, 2014

Maailma loomaaed on kirju

Tere hommikust taas koigile mu grafomaania austajatele :) Lima on taitsa vahva linn. Kuigi mereaarne, ei ole mina siin veel mingeid eriti ilusaid liivarandu ega yldse kena randa nainud, ujuma ei kipu, koik on kruusane ja vesi ka nii 20 kraadi kogu aeg, ilmselt sellest, et ohtul-oosel on mere aares ikka paris kylm. Aga Lima on selline kergelt kaljupealne linn ja mooda kallast laheb mere aares pikalt parke ja aedu tais jalutustee, mis on vage kaunis, ja vaated ookeanile lummavad. Minule kui kroonilisele jalutamishullule igati sobiv. Eile jain natuke ohtu ja pimeda peale seal mere aares ja siis olid vaga voimsad lained vastu kajusid, paris muljetavaldav. Vanalinna pole veel joudnud, vast siis homme, esialgu on siingi veel ilus ja huvitav. Aga eile siis...mulle haakis kylge see tundengipoiss ja ykskoik kuhu ma laksin, arvas tema, et tal on ka vaja just tapselt sinna minna. Lopuks, kui hakkasin mere poole minema ja nagin, et ta ikka sabas, siis loin kaega ja motlesin, et ok las olla, oskab vahemalt inglise keelt ja vahest kuuleb midagi huvitavat. Ja oi kui palju huvitavat ma kuulsin :D Tyyp on 20, hindasin vanust suht oigesti. Aga kui joudsime mereaarsesse parki, arvas tema millegiparast, et on sobiv aeg raakida mulle ara kogu oma senine elulugu ja ma siis kuulasin huviga. Kuna selle kohta saab oelda vaid, et maailma loomaaed on toepoolest vaga kirju, siis jagan seda elulugu lyhidalt. 15-aastaselt jattis kutt kooli pooleli ja hakkas narkodiileriks, kuna vanemad tyybid lubasid, et nii saab palju raha ja lobus on ka. Tyyp hakkaski narkodiileriks, oligi kogu aeg vaga palju raha ja lobus oli ka, lisaks tombas ise ka igasugust kraami, mida katte sai. Tama sai omakorda kraami mingi Kuuba sobra kaest. Siis laks asi jamaks ja politsei hakkas neid tyytama, Limas olid mingid haarangud ja tema Kuuba semu lasti maha. Tyybi enda autot tulistati ka ja osa tyype lasti maha, teda onneks mitte. Peale seda ta arvas, et tuleks minna voorutusravile ja jama lopetada ja seda ta tegigi (vaidetavalt...u never know with those guys). Siis jattis ta pruut ta maha ja ta motles, et kui tal vanadest narkoaegadest juba relv alles on, siis voiks ennast sellega maha lasta, aga vanaisa sattus peale ja ytles, et mida kuradit, maailmas on 3,5 miljardit naist ja sa motled siin ennast mingi yhe parast ara tappa. Tubli vanaisa. Peale seda laks kutt ylikooli ja kaibki seal praegu. Tema suurim soov, mille ta lubas varsti teoks teha, on lasta tatoveerida oma olale suurelt oma ema nimi ja moned lillekesed lisaks :D Ei taipa, mis teema meestel nende emadega kogu aeg.. :D Otse loomulikult arvan ma, et sellest loost on mingi osa tode, aga enamus blondiini peibutamiseks valja moeldud, et oleks huvitavam. Aga...u never know. Eelistan vaadata maailma avatud silmadega ja sellised asjad ikka avardavad silmaringi. Lopuks, kui ta oli saanud oma loo ara raakida, sain tast lahti ka, akki oli mingi suhtlemisvaegus. Tana ohtul olevat neil sopradega mingi trance-techno pidu, kuhu ma ka olen kutsutud, aga ma ei lahe...kurat teab, mis vahvat narkot keegi kuskil jalle tombab voi joogi sisse sokutab. Lahen selle asemel nyyd hoopis jalle rannikut avastama, loodetavasti tana ilma sellise seltskonnata.

1 comment:

  1. Helen, meis on päris palju sarnast! Me mõlemad tõmbame mingeid imelikke ligi :P

    ReplyDelete