Sunday, February 2, 2014

Laiskus tuli peale

Tana on Limas pilves ilm ja natuke on isegi vihma lohna ohus, mis on mulle taielik onnistus, kuna sain eile mooda kallast ja parke kolades tohutu paikesepoletuse, naen valja nagu Punanina Rudolf, ainult et punane pole mitte ainult nina vaid koik kohad. Hostelis juba koik ahhetasid seal ja vaene vaike Brenda pidi peaaegu et hakkama kiirabi kutsuma :D Pidin ikka kovasti seletama, et nii valgete inimeste puhul sellist asja ikka juhtub. Tegelikult on mul laiskus kallal, voibolla olen siin paari paevaga juba liiga palju ringi rahmeldanud. Peaks minema vanalinna vaatama, aga kuidagi nagu ei viitsi eriti. Vaatab, longin nats niisama ringi ja vaatan, kuhu jalad suunduvad. Eile oli selles mottes tore paev, et sain ometi yksi ringi luusida, igasugu kylje alla ujuva tyybid ei olnud seekord vaga jarjekindlad ja vahpeal ma teesklesin eriliste tyytuste puhul, et ma ei oska ei inglishit ega hispanjoli, seletasin eesti keeles suvalisi asju, mis pahe tuli:P Nad pidasid mind ilmselt poolearuliseks ja leidsid, et pole motet jamada :P Ohtupoole kohtasin siiski ka yhte igati vahvat inimest, kellega kaisime votsime ohtul vaikesed olled ja raakisime meeldivalt juttu. Kui eelmine oli narkodiiler, siis see oli 50ndale eluaastale liginev syvaveetuuker - inimene, kes teeb ehitustoid mere pohjas, naiteks ehitab tunneleid, gaasitorusid, ma ei maletagi koik, misasju seal vee all veel ehitatakse. Naftapuurtorne ka. Otstavaks sai see, et kuigi tyyp on Limast parit, on ta alates 17ndast eluaastast elanud Californias ja igal pool mujal maailmas, kus vee all midagi ehitada saab, seega on tal briljantne ideaalse haaldusega inglise keel. Olin voimalusest kuulda korralikku head keelt nii vaimustatud, et votsin hoobilt kutse vastu. Filoloogide vark :P Kohalik Peruu olu oli hea ja kokkuvottes nautisin veidi intelligentsemat vestlust kui narkodiileritega....kelle peole ma ei lainud loomulikult. Kurat neid teab, lasevad seal ajaviiteks ennast voi kedagi teist maha vahepeal vms. Kuna sellel sukeldujal oli lappar ja tuli valja, et talle meeldivad AC/DC jms rokkbandid, siis tutvustasin talle Metsatolli ja Tanel Padarit, tyyp oli vaimustuses ja lubas Metatolli andunud austajaks hakata ja kui Toll veel kuskil USAs tuuritab, siis kindlasti kontserdile. Olen andnud oma panuse ja tekitanud maailma yhe fanni juurde :D Tegelikult peab ytlema, et Lima on vaga vahva ja ka ilus linn, vahemalt siinne piirkond. Eks siin ole ka hullemaid kohti,aga koleturismi ma yksi vast siiski harrastama ei hakka. Mere aar on kilomeetrite kaupa aaristatud parkidega, koik oitseb ja lohnab, on korralikud jalutusted, elamukvartalid on ilusad, aedadega, jalutaja paradiis. Ma ei tea, mitukymmend km eile maha voisin kolistada. Ohtul laksin Kennedy Parki, mis on siin selline keskne koht linnas, suur park, kus paeval inimesed niisama hangivad, ohtul aga toimuvad igasugu happeningid ja turg. Eile oligi suur happening - seal on selline vaikese platsi voi staadioni moodi koht, kuhu tuli kohale diskor, pani latino tantsumusa mangima ja kohalik rahvas kukkus keset platsi tantsu vihtuma, kes ei tahtnud ise, vaatas pealt, ja koigil oli lobu laialt. Tegin moned videod ka, aga ei viitsi hakata yles laadima praegu. Probleem muidugi tekkis sellega, et kohalikud poisid tahtsid koik kutsuda mind baari, aga vanapapid tantsima - ytlesin neile eesti keeles, et mul on puujalad ja ma tantsida ei oska, mojus hasti :D Aga ma nyyd veel natuke jalutama, kuna tana on pilves ja vihmale kiskuv, siis on hea ilm arvestades mu paikesepoletust. Adios!

No comments:

Post a Comment