Wednesday, February 5, 2014

Iquitos

Tere yle mitme paeva ja esmalt ma vaga vabandan koigi hoolivate inimeste ees, kes on minu parast vaga muretsenud. Minuga on koik korras, aga lendasin vahepeal Iquitosesse Amazonase aares ja siin praktiliselt ei ole internetti. Netipunkt on kas suletud voi on yhendus nii aeglane, et mitte midagi ei onnestu postitada. Praegu tundub veidi talutav olema, aga ega ma kindel pole, et seegi postitamine onnestub. Kui saate lugeda, siis jarelikult onnestus. Lendasin yleeile ohtul, viimase paeva Limas veetsin vahelduseks igati meeldivalt ja rahulikult, ilma eriliste segajateta, jalutades. Kuna mitte midagi erilist ei toimunud, siis polnud ka mitte midagi erilist kirjutada, motlesin, et lendan dzunglisse ara ja siis kriban, aga tutkit. Aga hea kyll. Oobin hostelis koos yhe saksa tyybiga. Saksa kutt on mingil seksiturismireisil voi pagan teab, mis reisil, igatahes sebib ta yliagaralt kohalikke naisi. Yleeile ohtul kui tulin, teatas ta, et laheb valja kolme kohaliku tytarlapsega. Ma unustasin paraku kysida, kas koigi kolmega korraga voi kordamooda :P Eile nagin teda yhega korraga sebimas. Muidu on OK, kohtusin vana tuttava Garyga yle pika aja, kaisime olut joomas kood tema sopradega ja oli lahe. Paris dzunglisse saaksin siis, kui tuleb veel huvilisi, vast moni ikka tuleb. Peaks saksa kutile ytlema, et metsas elab ka kohalikke naisi, vast pakub huvi :P Aga ega ma ei hakkagi pikalt kirjutama, sest iga liigutus siin votab yyratu aja ja see ajab mind narvi. Proovin moni teine paev veel muidugi pikemalt kirjutada.

No comments:

Post a Comment