Friday, January 17, 2020

Varsti tagasi koju

Sorry, ma olen kuidagi väsinud olnud viimased 2 päeva, polnud nagu õiget kirjutanise isu. Pyyan nyyd asja parandada ja annan teada, et olen ikks elus ja terve ja kõik on korras. Lendasin täna hommikul tagasi Delhisse ja homme algab tee koju. Vahepeal...ma ei teagi, igasugu asju on olnud vahepeal. Eile sõitsin rongiga Varkalast tagasi Kochisse. Rong hilines, oli suht maast laeni täis tuubitud inimesi ja igasugust kola, kuuma väljas 35 kraadi, kusehais, higihais, vetsu ei pääse, sest vahekäigud läbimatud jne. No elasin yle, mis ikka, lihtsalt ära väsitas. Õhtul ööbisin samas tuttavas kohas, kus omanik mulle mõni aeg tagasi pipraauru tegi, panin ennast esmalt mingi tunniks ajaks likku ja siis linna natuke jalutama. Kolasin natuke poodides, käisin söömas, juba päris inimese tunne tuli peale. Täna hommikul siis lendasin edasi Delhisse, et homme koju startida. Delhi tundub nyyd oma umbes 15 soojakraadiga tapvalt kylm peale seda palavust lõunas 😀 Käisin jalutamas ja söömas, natuke ajaloolisi vaatamisväärsusi ka kaemas, aga väsinud kuidagi, eriti ei suuda hetkel vaimustuda. Ja no ega see Delhi siiski jätkuvalt mingi eriti lihtne ja meeldiv linn ei ole. Huvitav kyll, jah, aga see pidev keskendumine ja kõigel korraga silma peal hoidmine ikkagi mingi hetk väsitab. Ma ei tea, kas hakkan homme enne kojulendu veel midagi eraldi postitama, sest ilmselt midagi erilist enam ei juhtu. Aga lugemist ei tasu lõpetada, sest alates 4.veebruarist seiklen ju veel kuu aega Nicaraguas ja kirjutan kindlasti. Hetkel mõned viimased pildid veel Varkalast ja Delhist.









No comments:

Post a Comment