Monday, January 6, 2020

Ikkagi India - rotid!

Hei! Kuna siin on kõik nii nunnu ja turvaline jne, turistipiirkond ikkagi, siis hakkasin juba tasapisi vist unustama, et tegu on ikkagi Indiaga ja kõik on võimalik. Eile õhtul voodis olles avastasin nimelt, et mul elavad bungalows rotid. Sibas yks agaralt ringi seal. Tegelikult elavad nad ilmselt küll kuskil lähedal asuvas prügihunnikus vms, aga toas toumetavad ka, ja katusel kuulsin ka kolistamist. Esialgu ehmatasin küll päris ära, aga arvestan siiski sellega, et India on maa, kus kõik sellised asjad on võimalikud ja keegi ei pilguta silmagi selle peale. Eks ma siis elan ka koduloomadega 😀 Ongi lisa mu eelmise korra tuvidele.
Rottidest jamam lugu on see, et olen haige, külmetus, ilmselt see ventikas toas puhus peale liiga tugevalt ja nüüd pean kuidagi sellega hakkama saama. Väljas kogu aeg 33 kraadi sooja, öösel 27, aga mul oli öösel külm st vist palavik. Hommikul lähen apteeki otsima. Täna küll jalutasin lähedalolevad külad ja rannad läbi, aga suht väsitav oli niimoodi haigena ja ülejäänud pool päeva lihtsalt magasin maha. Seega ega mul täna muid uudiseid polegi kui haigus ja rotid. Paar pilti ka kohalikust rannast st mitte selline ilus turistide jaoks klanitud rand vaid külainimeste oma. Kurb on siin see, et turistid elavad nagu kuningad, joovad kallites restodes kalleid kokteile (kohalikus mõttes)  ja kõik on kenasti korras (kui nüüd need rotid hotellis ja prügimäed hotelli taga välja arvata), aga kohalikud elavad reaalselt kilest ja papist ja palmilehtedest hurtsikutes. Kohtusin oma jalutuskäigul ühe vanema briti härraga, kes iga aasta siin mitu kuud elab, külmapõgenik...ta rääkis, et kohalikel siin kūlades on turistid ainus sissetulekuallikas (pole tehaseid, poode, riigiasurusi, tööstist jne, mis looks töökohti) ja sel aastal on turiste väga vähe ja külainimesed suht näljas. Britid elavad brexiti-hirmus, Thomas Cook, kes neid otselendudega siia lennutas, on pankrotis, paljud teised ei armasta mustust (ja rotte hotellitoas) jne. Mu bungalow taga peab yks kena kohalik naine hädist poodi, müüb igasugust odavat mittekvaliteetset kräppi, mida mul pole vaja, ja kogu aeg ta aina kutsub mind oma poodi, kliente eriti ei käi ka...homme lähen ja ostan talt midagi, kuigi mul vaja pole, lihtsalt talle abiks ja meeleheaks.
Aga nüüd tuppa oma koduloomade juurde. Krt, palavik vist ikka, mul külm, kuigi õues hetkel 28 kraadi sooja.




No comments:

Post a Comment