Saturday, March 10, 2012

East Meets West

Kui kõik läheb hästi, maandume homme hommikul kevadises Roomas. Idamaade kultuurist läbi imbunud, ootab nüüd siis lääne tsivilisatsiooni häll, kuhu kõik teed pidavat viima (meie sajandil juba ka kõik õhuteed).
Arvake ära, kas Gab käis eile hommikul Petronase tornis? No muidugi et mitte :) Magasime, ujusime, vedelesime vannis, shoppasime kilode kaupa shokolaade kaasa ja istusime kohvikutes. Ahjaaaaaa, kuidas ma saan unustada reisi õnnestumise seisukohalt kõige olulisema asja - leidsin eile õhest poest oma jaapani ploomiveini, juhhuuuuuu! Aga nüüd lennukile.

2 comments:

  1. Oi, kuigi ma ütlesin, et midagi ei taha, kas ma siis ikkagi sellest kuulsast shoppingust shoksi saan?

    ReplyDelete
  2. Ma ei tea, ma olen ka kind of harjunud sellega, et ma alati midagi saan kui sa reisilt tuled. Kas või tuled hõõrud nina alla, et mina reisida ei saa (ja ma luban, et olen alati kade!) ja ploomiveini võiks ka proovida või nii....shallalalaaaa:P

    ReplyDelete