Wednesday, March 14, 2012

Aklimatiseerumine ei kulge eriti edukalt

Roomas õitsevad kirsid ja puud hakkavad lehte minema, nagu meil maikuus. Muidu oleks kõik üsna idülliline, aga see kuramuse kliima...Gab kurdab, et tal on selg külmast kange ja mina olen kapitaalselt külma saanud, hakkan kohe varsti suunduma apteeki, et hankida nohurohtu ja mingeid gripidrooge. Elada ei lase see paganama nohu ja kibevalus kurk ja külm on ka kogu aeg...nali seisneb selles, et Roomas on praegu päevasel ajal nii umbes 18 kraadi sooja ja õhtul-öösel ilmapäikeseta vast kuskil 10 kandis. Osa rahvast käib siin T-sörgi väel ringi, aga mina lõdisen oma jopega. Me oleme veetnud viimased poolteist kuud stabiilselt nii pluss 35 kraadises kliimas ja nüüd on mingi 18 ikka üsna hale, ülehomme Eestisse jõudes saan ilmselt närvivapustuse.
Kui kliima kõrvale jätta, on Rooma praegu väga ilus, päikeseline ja igati kevadine, itaalia köök on ikka sama vapustav kui alati ja mööda tänavaid lonkimine mõnus. Oleme käinud vaatamas Colosseumi ja muid arhitektuurimälestisi ja kolanud niisama linnas, vaadanud ilma ja inimesi ja hinganud sisse vana maailma hõngu. Kontrast idaga on esialgu üsna kardinaalne. Arhirektuurimälestiste nagu näiteks ajaloolise Rooma Foorumi külastamise kohta teatas Gab põlglikult, et see on ju nagu Viljandi lossivaremed, no natukene suurem vast. Ma küll ei jaga tema arvamust, aga las igal olla oma. Mulle meeldis. Aga ma ei viitsi rohkem kirjutada, pean oma grippi ravima hakkama.
Ja teie, mu kallid omakasupüüdlikud sõbrad, saate oma jao kodus. Sirts, kui sul hästi läheb, siis äkki saad isegi nati kangemat kraami kui shokolaad :P

1 comment:

  1. jep jep, mul äheb väga hästi, millal ma maabuda võin :P ?

    ReplyDelete