Friday, April 5, 2013

Makassar, Sulawesi saarel

Jõudsime täna õnnelikult Makassari linna Sulawesi saarel. Kes ei tea, siis Sulawesi on selline veidra, kaheksajala kujuline saar Indoneesias, Floresest põhja poole, täpselt ekvaatoril. Eile tegime veel väikese vahepeatuse Balil ja täna lendasime edasi, Balil sõime veel viimast korda oma lemmiktoite, käisime rannas, ostsime natuke nänni, mõned vajalikud ja mõned ebavajalikud asjad, puhkasime...Väike väsimus hakkab vist tulema, Gabriel täna kurdab, et ta ei suuda enam kuumust taluda ja on sellest nii väsinud. Nojah, kuuma on küll tõesti suht kogu aeg umbes 33-35 kraadi ja päevasel ajal on eriti intensiivne päike ka, eks ta väsitab küll...aga mulle on näiteks -20 kraadi külma miljon korda hullem taluda.
Makassar on suur linn, ligi 2 miljoni elanikuga, suht tavaline Aasia suurlinn, ei midagi erilist. Meie lennul oli veel 2 turisti, üks kutt Saksamaalt ja teine Argentiinast, koopereerusime nendega ja jagasime taksot linna, saime niimoodi üliodavalt kohale. Argentiina kutt olevat muide 2 korda Eestis käinud ja tuleb nüüd millalgi peale Indoneesiat jälle, tal mingid sõbrad Tallinnas. Eriti me pole veel linna näinud, kuna jõudsime alles päikeseloojanguks. Kuna siin midagi erilist ei ole ka, siis püüame homme hommikul liikuda bussijaama ja vaadata, ehk saame mõne bussiga sõita kohe edasi ca 350 km põhja poole, kus on huvitavad külad oma eksootiliste kultuuridega. Aga Gabriel siin juba kibeleb kuskile poole minema, nii et praegu lõpetan.